Marka YES notuje 20-proc. wzrost sprzedaży przez internet

Property News 14 lutego 2015 16:53

Marka YES notuje 20-proc. wzrost sprzedaży przez internet

Rola internetu na rynku luksusowej biżuterii rośnie bardzo dynamicznie. Liczba zamówień online, składanych na produkty marki YES, wzrosła w ub. roku o 20 proc. - mówi w rozmowie z portalem Propertynews. pl Joanna Pustkowska, dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej YES.

Polscy klienci coraz chętniej korzystają z zakupów online. - Nowoczesne media zdecydowanie zyskują na znaczeniu. Stają się dla nas już nie tylko elementem budowania marki, dają nam też możliwość budowania więzi z konsumentem i ekspansji w interesującym nas obszarze fashion - tłumaczy Joanna Pustkowska.

Jak podkreśla, wśród klientów marki Yes nadal są grupy wybierające tradycyjną sprzedaż, jednak przy obecnym tempie życia wielu stawia na internet, dlatego firma rozwija specjalne doradztwo internetowe.
Zdaniem Joanny Pustkowskiej ubiegły rok był dobry dla branży jubilerskiej. Największy wpływ na kondycję branży miały przede wszystkim dobre nastroje konsumentów, które przełożyły się na wzrost sprzedaży dóbr luksusowych. - Kiedyś Polacy wydawali zdecydowanie mniej pieniędzy na biżuterię, dziś jest ona nieodzownym elementem niemal każdej stylizacji. Dlatego zapotrzebowanie na tego rodzaju dobra luksusowe na przestrzeni chociażby ostatnich 10 lat, zdecydowanie wzrosło, a wraz z nim wydatki. Dzięki tej tendencji, jesteśmy usatysfakcjonowani z osiąganych wyników. Początek roku 2015 pokazuje nadal dobrą dynamikę sprzedaży - podkreśla Joanna Pustkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane