REKLAMA
REKLAMA

Marka Żubr ulepsza identyfikację wizualną

dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 12:54

Marka Żubr ulepsza identyfikację wizualną

Szata kolorystyczna została uproszczona, by wyostrzyć „naturalność" marki oraz wyeksponować ikonę Żubra.

REKLAMA

Podkreślone zostały takie cechy jak stabilność, doświadczenie i zdecydowanie - wszystkie one charakteryzują Żubra - „strażnika Puszczy Białowieskiej". Piwo w nowych opakowaniach jest już dostępne w sprzedaży.

Tym, co przykuwa uwagę, jest rezygnacja z dodatkowych elementów, które widniały na wcześniejszych opakowaniach. Dzięki prostemu projektowi zostało wyeksponowane naturalne dla żubra otoczenie - intensywnie zielona żywa puszcza, jej witalność i energia.

Nowa komunikacja wizualna obejmuje wszystkie SKU marki - butelki 0,5l i puszki 0,5l, a także opakowania zbiorcze. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA