Marka Żubr ulepsza identyfikację wizualną

dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 12:54

Marka Żubr ulepsza identyfikację wizualną

Szata kolorystyczna została uproszczona, by wyostrzyć „naturalność" marki oraz wyeksponować ikonę Żubra.

Podkreślone zostały takie cechy jak stabilność, doświadczenie i zdecydowanie - wszystkie one charakteryzują Żubra - „strażnika Puszczy Białowieskiej". Piwo w nowych opakowaniach jest już dostępne w sprzedaży.

Tym, co przykuwa uwagę, jest rezygnacja z dodatkowych elementów, które widniały na wcześniejszych opakowaniach. Dzięki prostemu projektowi zostało wyeksponowane naturalne dla żubra otoczenie - intensywnie zielona żywa puszcza, jej witalność i energia.

Nowa komunikacja wizualna obejmuje wszystkie SKU marki - butelki 0,5l i puszki 0,5l, a także opakowania zbiorcze. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane