Marka Żywiec przypomina o swoim pochodzeniu w nowej kampanii

Autor: pr 5 września 2016 11:42

5 września rusza emisja nowego spotu telewizyjnego Żywca. W przypadające na ten rok 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, legendarna marka przypomina o swoim pochodzeniu.

Arcyksiążęcy Browar w Żywcu obchodzi w tym roku 160-lecie istnienia. W 1856 r. arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg zrealizował swoje wielkie marzenie i na wzgórzach żywieckich zbudował browar spełniający najwyższe wymagania. Czyste powietrze, tonące w zieleni otoczenie, krystalicznie czysta woda z górskiego strumienia - to właśnie naturalne walory Żywca dały impuls do powstania browaru. 

Od ponad półtora wieku w żywieckim browarze niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Nowy spot rozpoczyna kampanię celebrującą ten wyjątkowy jubileusz. W 30-sekundowej reklamie Żywiec przypomina historię swojego pochodzenia, zawartą w trzech wyjątkowych składnikach: tradycji, pasji i miejscu, tym samym nieprzerwanie od 160 lat.

Spot emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD. Za jego kreację odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, reżyserem jest Marcin Filipek, scenografię zrobił Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane