PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

market-Detal wybrał nazwę dla nowej sieci supermarketów

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2014 13:55

market-Detal wybrał nazwę dla nowej sieci supermarketów

W 2015 roku na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.

REKLAMA

Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nazwa nowej sieci supermarketów MILA, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: „miły, milutki". Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan "Zakupy, aż miło".

 - W identyfikacji wizualnej sieci Mila użyliśmy elementów przypominających markizę, nawiązującą do stoisk na targu, aby podkreślić świeżość oferowanych produktów. Zależało nam na tym, by cała identyfikacja była nowoczesna, a jednocześnie apetyczna i jestem przekonana, że udało się ten cel zrealizować. Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć tak wyjątkowy projekt - mówi Katarzyna Wysocka z Agencji Czteryczwarte Brand Design, która odpowiada za kreację nazwy i identyfikacji wizualnej sieci Mila.

 

MILA planuje rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 mkw. w Krągoli k. Konina.  Spółka w najbliższych latach planuje przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki. Będzie także inwestowała w działania mające budować przewagę konkurencyjną.
- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie. Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny. Określiliśmy kluczowe kategorie, które do tej pory były doceniane przez naszych klientów, w których nadal będziemy się specjalizować, a są nimi: świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, oraz  ciasta - mówi Artur Kasner, prezes spółki.

Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą Polomarket, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób. Spółka market-Detal powstała w 1997 roku. Od 17 lat funkcjonuje pod szyldem POLOmarket. 40 proc. placówek, których market-Detal jest właścicielem, z dniem 1 stycznia 2015 r. rozpocznie samodzielną działalność jako MILA.



 

  • dominika 2015-01-05 23:49:31

    Dali umowy o pracę na czas próbny. Ludzie z daleka się pozatrudniali , a za chwilę mają być pierwsze zwolnienia.

  • adviser 2014-11-26 23:51:47

    Wejdz do MILA po promila... nazwa raczej dla stacji benzynowej, logo dobre, ale trochę smutne, jak na przyjemność zakupów... magenta czy fiolety to raczej mało spożywcze kolory. Życzę powodzenia, ale w tym segmencie jest już ciasno i będzie bardzo trudno.

  • yoyo 2014-11-26 16:51:46

    Nie, no Mila strzelił raptem dwa gole i żeby już jego imieniem sklepy nazywać....

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA