PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Market-Detal zadebiutuje na rynku z nową siecią. Będzie ją tworzyło blisko 170 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 14 sierpnia 2014 12:16

Market-Detal zadebiutuje na rynku z nową siecią. Będzie ją tworzyło blisko 170 sklepów

Na początku stycznia 2015r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów, której właścicielem będzie market-Detal z Grupy POLOmarket. Natomiast POLOmarket będzie kontynuował swoją działalność pod dotychczasową marką POLOmarket - mój ulubiony. Początkowo sieć będzie tworzyło niemal 170 sklepów, które autonomiczną decyzją spółki market-Detal zostaną odłączone od POLOmarketu. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki. Prezesem spółki market-Detal jest Artur Kasner, współzałożyciel sieci Polomarket. Członkami zarządu market-Detal są Zbigniew Wysocki i Artur Góralczyk.

Wspólnikiem market-Detal jest  Domelius Limited.
Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r. Dotychczas firmy współpracowały w ramach jednej sieci handlowej pod szyldem POLOmarket. Począwszy od 1 stycznia 2015r. każda z firm prowadzić będzie swoją działalność niezależnie, w oparciu o wypracowaną we własnym zakresie strategię rozwoju. 

Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na bogatym asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będę w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne.
POLOmarket Sp. z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sieci sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizować własną strategię opartą na budowie supermarketów. Sieć Polomarket liczy obecnie ok. 420 sklepów na terenie całego kraju. W ubiegłym roku do sieci dołączyło 36 placówek. W 2014 roku firma planuje otworzyć co najmniej 50 kolejnych sklepów. Po 12 miesiącach 2013 r. spółka odnotowała blisko 6 proc. wzrost sprzedaży, co przełożyło się na wartość przychodów równą 3,75 mld.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane