Marketplace już wkrótce w Carrefour

www.portalspozywczy.pl 2 czerwca 2017 10:42

Marketplace już wkrótce w Carrefour Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska wdrożył w marcu 2017 roku projekt Inkubator C4 Retail Lab, a w następnych miesiącach 2017 roku zamierza udostępnić dla swoich klientów i partnerów biznesowych kolejne innowacyjne rozwiązania.

– C4 Retail Lab to pierwszy w Polsce inkubator technologiczny stworzony przez sieć handlową. Projekt ten pozwoli sieci Carrefour na poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla branży handlowej, a także wesprze rozwój polskiej przedsiębiorczości i młodych talentów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.

Dodaje, że Carrefour Polska udostępnia wybranym start-upom specjalnie przygotowaną przestrzeń biurową o powierzchni 650 m2 w Warszawie. – Równocześnie supermarket Carrefour na Białołęce, w którym zastosowane zostały najnowocześniejsze koncepty handlowe, staje się laboratorium i miejscem do testowania nowych pomysłów wypracowanych w ramach inkubatora, np. aplikacji i rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami – tłumaczy Katarzyna Orlińska.

– Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza w zakresie innowacji cyfrowych i nowych technologii oraz jej akcelerator i-MADIFF. Jego rolą jest akceleracja start-upów i firm w fazie szybkiego wzrostu oraz wspólna z Carrefour, merytoryczna ocena i selekcja zgłaszanych projektów, a także dalsze wspieranie rozwoju wybranych firm, w tym poprzez dostarczanie im rozwiązań finansowych od momentu utworzenia (seed capital) do wejścia na giełdę oraz przyspieszenie ich ekspansji międzynarodowej (USA, Europa, Azja) – mówi Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.

– Carrefour zaprasza do współpracy firmy zarówno rozpoczynające działalność, jak i z ugruntowaną pozycją w branży nowych technologii, a także uczelnie wyższe o profilu informatycznym lub handlowym. O postępach rekrutacji start-upów Carrefour Polska będzie informował na bieżąco – dodaje Orlińska.

Oprócz wdrożenia C4 Retail Lab, sieć handlowa Carrefour Polska pracuje nad innymi innowacyjnymi projektami. Jednym z nich jest koncept Marketplace.

– Carrefour, jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, wdroży koncept Marketplace, czyli internetową platformę sprzedaży łączącą klientów ze sprzedawcami. Dzięki temu rozwiązaniu zyskają oni dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów oraz sprawdzonych sprzedawców. Dzięki katalogowi produktów każdy klient odnajdzie interesujące go towary, a promocje zachęcą do częstszego dokonywania zakupów. Ponadto klienci zyskają również możliwość zamawiania produktów z odbiorem w sklepach stacjonarnych Carrefour – mówi Katarzyna Orlińska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8450

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane