REKLAMA
REKLAMA

Markety konkurują ofertą na Halloween

Autor: gazeta.pl 28 października 2012 17:42

Z bogatą ofertą produktów związanych z Halloween wychodzi coraz więcej sieci spożywczych funkcjonujących w Polsce. Do walki o klientów przyłączyły się także sklepy o podwyższonym standardzie - nie sprzedają już tylko dyń, ale także maski, akcesoria i wiele słodyczy - podaje gazeta.pl.

REKLAMA

W większości sklepów już w połowie października pojawiły się artykuły na Halloween. W gazetkach promocyjnych wielu sieci obok zniczy czy wieńców pojawiły się dynie, maski i kostiumy. Jak wyjaśnia na łamach serwisu gazeta.pl Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska, klienci chętnie kupują te gadżety, które przydadzą się nie tylko 31 października, ale i za miesiąc, czyli podczas karnawałowych zabaw.

Gazeta.pl informuje, że bogatą ofertę na Halloween ma także sieć supermarketów Piotr i Paweł. Z kolei Biedronka nie planuje wprowadzić specjalnej oferty na Halloween.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA