Markety z salonikami prasowymi atrakcyjniejsze dla klientów

Autor: dlahandlu.pl/pr 14 stycznia 2011 14:10

Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów - wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. 2/3 badanych uważa, że salonik prasowy jest potrzebny w markecie.

Badanie pokazuje również, że saloniki prasowe lokowane w wydzielonych poza halą sprzedaży miejscach, nie stanowią konkurencji dla supermarketów, na terenie których się znajdują.

Jak zauważają autorzy raportu, jeśli na terenie marketu funkcjonuje salonik prasowy, odsetek klientów kupujących gazety na stoisku znajdującym się na terenie sklepu rośnie. Wpływ obecności takiego punktu na zakupy papierosów jestnatomiast minimalny.

Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród klientów sklepów sieci Biedronka i Carrefour w Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Warszawie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane