REKLAMA
REKLAMA

Marki Carlsberg, Okocim i Lidl we wspólnej akcji marketingowej

Autor: pr 29 kwietnia 2016 13:57

Z myślą o polskich kibicach piłki nożnej oraz klientach Lidl, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały dwuetapowy konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych zaproszeń na UEFA EURO 2016 oraz kolekcjonerskie wydanie magazynu „Przewodnik po EURO 2016”.

REKLAMA

W pierwszym etapie akcji w dniach od 29 kwietnia do 15 maja wystarczy dokonać zakupów w sklepie Lidl na minimum 60 zł, w tym cztery sztuki piwa Carlsberg lub/i Okocim w dowolnym miksie opakowaniowym. Następnie należy wysłać sms na numer 70908 o treści: „LidlEuro.Nr paragonu.” i odpowiedzieć na pytanie: Jaki toast wznosisz za naszą reprezentację na UEFA Euro 2016? Na uczestników konkursu czeka 50 podwójnych zaproszeń na grupowy mecz reprezentacji Polski.

Możliwość wygrania biletów na mecz z udziałem Polaków to nie jedyna atrakcja w ramach akcji. W drugim jej etapie, który potrwa od 16 maja do 30 czerwca, przy zakupie piwa obu marek kibice otrzymają w kasie Lidl magazyn „Przewodnik po EURO 2016” przygotowany przez czasopismo piłkarskie „Piłka Nożna”.  

Będzie to 32 - stronicowy magazyn dedykowany UEFA EURO 2016. Kibice znajdą w nim wiele przydatnych informacji organizacyjnych, takich jak: najważniejsze fakty UEFA EURO 2016™, niezbędnik telewizyjny i turystyczny, terminarz rozgrywek, przewodnik po wszystkich Fan Zone we Francji. Dzięki magazynowi będzie można także poszerzyć wiedzę na temat historii mistrzostw, zespołów i zawodników, w tym przeczytać alfabet kadry Adama Nawałki, poznać  składy wszystkich finalistów, sylwetki trenerów, zobaczyć prognozy wyników oraz zyskać kolekcjonerskie plakaty.

- „UEFA EURO 2016™ to bez wątpienia jedno z największych wydarzeń sportowych w Europie, które gromadzi przez telewizorami, na stadionach i w strefach kibica tysiące miłośników piłki nożnej. Podczas tego sportowego święta nie może zabraknąć Lidla, który chętnie angażuje się w sportowe inicjatywy. Dla fanów futbolu, który porusza więcej serc, niż jakakolwiek inna dyscyplina, przygotowaliśmy wspólnie z marką Carlsberg oraz Okocim bilety na mecz polskiej reprezentacji, podczas którego emocje z pewnością będą niezapomniane – podkreśla Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA