Marki na wyłączność sieci lepiej postrzegane niż marki własne

Autor: gazeta.pl 9 kwietnia 2012 10:58

Produkty opatrzone logo sieci często nie są wcale tańsze, niż te sprzedawane pod marką producenta, ale bez logo sieci - czytamy w gazeta.pl. Coraz więcej sieci, walcząc o poprawę wizerunku swoich produktów, wprowadza ich tańsze odpowiedniki, pod nowotworzonymi, nieznanymi markami. Jest to ucieczka od marek własnych, które części klientów kojarzą się z niską jakością. Marka na wyłaczność spełnia tą samą rolę co marka własna, ale daje klientom złudzenie, że nie wybierają oferty z "najniższej półki.

Michał Sikora, rzecznik Tesco Polska, przyznaje, że to celowe działanie. Sieć wprowadziła kilkanaście nowych marek sporo tańszych, niż ich odpowiedniki z nazwą sklepu eksponowaną na opakowaniu. - To nasza odpowiedź na ofertę dyskontów. Mamy też produkty z logo Tesco, które mają konkurować z popularnymi markami. Jedni klienci wybiorą produkt tańszy, inni docenią nasz towar. I obaj będą zadowoleni - mówi gazecie.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane