REKLAMA
REKLAMA

Marki własne premium pozwalają sieciom na realizowanie wyższych marż

www.portalspozywczy.pl 23 listopada 2015 13:39

W segment produktów premium coraz odważniej wchodzą ostatnio sieci handlowe i ich marki własne. To właśnie marki własne w segmencie premium pozwalają sieciom handlowym na realizowanie wyższych marż.

REKLAMA

Biedronka od niespełna roku rozwija markę LaSpeciale. Niedawno również sieć Tesco zdecydowała się na wprowadzenie już na stałe do swojej oferty w Polsce produktów premium pod marką własną premium Finest. 

Wiosną 2015 r. Kaufland wprowadził do swoich niemieckich sklepów 200 produktów pod ekskluzywną marką własną Exquisit. Teraz ok. 100 produktów marki własnej w segmencie premium będzie można także kupić w prawie 200 polskich sklepach sieci Kaufland.

Specjały wprowadzone na półki sklepów Kaufland inspirowane są produktami z Francji, Szwajcarii, Belgii i Austrii. Pod marką Exquisit klienci będą mogli kupić wyrobów delikatesowe, w tym mrożonki, słodycze, przekąski, mięsa, sery, kawy, ciasta, czekolady oraz wiele innych produktów żywnościowych.

 

portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA