REKLAMA
REKLAMA

Marki własne stanowią nawet 80 proc. nabiału w sieciach

www.portalspozywczy.pl 11 sierpnia 2014 12:20

Udział produktów mleczarskich marek własnych w sieciach handlowych działających w Polsce dochodzi nawet do 80 proc. - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Romuald Bargieł, prezes OSM Piaski.

REKLAMA

Jego zdaniem bezpiecznym pułap marek własnych w produkcji danego zakładu czy tez firmy to około 30 proc.

Dodaje, że marki własne są dużym zagrożeniem dla przetwórców, gdyż prowadzą do całkowitego uzależnienia danej firmy od jednego odbiorcy. - Jeśli jakaś mleczarnia przez kilka lat produkuje w większości marki własne dla sieci i nagle, z rożnych przyczyn, traci ten kontrakt, to znajduje się w bardzo trudnej, często wręcz tragicznej sytuacji. Były w Polsce przypadki, że dana firma upadła po stracie kontraktu z siecią handlową - mówi prezes OSM Piaski. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA