REKLAMA
REKLAMA

Marki własne to 80 proc. asortymentu Lidla

Autor: portalspozywczy.pl 25 października 2010 18:05

- Udział produktów oryginalnych marek Lidl w asortymencie sklepów naszej sieci oscyluje na poziomie około 80 proc., zaś artykułów pod znanymi brandami takimi jak: Milka, Pepsi, Lipton oraz wieloma innymi, to około 20 proc. - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze

REKLAMA

- Artykuły polskiej produkcji należą do niemal wszystkich kategorii produktowych, jednakże największą część stanowią produkty nabiałowe, wędliny, świeże mięso oraz drób, napoje bezalkoholowe oraz podstawowe artykuły żywnościowe - dodaje prezes sieci.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA