REKLAMA
REKLAMA

Marki własne w masowej komunikacji głównych graczy handlowych

www.portalspozywczy.pl 10 września 2016 09:01

We wrześniu br. Lidl Polska startuje z nową kampanią silnie promującą marki własne sieci. - Pierwsze pytanie, jakie należy sobie zadać to: „Dlaczego dopiero teraz?”. Marki własne od jakiegoś czasu czekały na swoją szansę w masowej komunikacji głównych graczy retailu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

REKLAMA

- Marki własne dla sieci handlowej to większa marża, większa swoboda poruszania produktem w ramach półki, jego ekspozycji. Ale przede wszystkim dystrybucja. Wiele marek, które wchodziły na rynek poległy tylko z jednego powodu – nie zbudowały wystarczającej dystrybucji. W tym przypadku nie mamy tego problemu. Sieci mogą dowolnie wprowadzać nowe marki, podbierać pole już tym istniejącym - wyjaśnia ekspert Melting Pot.

Tłumaczy, że ostatecznie liczy się sprzedaż, a jeżeli uda się przekonać konsumenta, że majonez private label jest równie dobry jak marki Winiary, to przecież tylko lepiej dla sieci handlowej. 

- Prób, jakie podejmuje Lidl będzie znacznie więcej. Nikt przecież nie powiedział, że wyłączność na posiadanie prawdziwych marek mają Nestle, P&G czy Unilever. Szybko się przekonamy, że sieci handlowe też potrafią tworzyć marki, które pokochają miliony Polaków. Bo dla klienta ostatecznie nie liczy się, kto jest właścicielem marki, ale to, czy odpowiada ona na jego potrzeby i czy jest w odpowiedniej cenie - podsumowuje Radosław Kaczmarek.

Całość na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA