REKLAMA
REKLAMA

Marki własne wypierają z półek markowe produkty

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 24 czerwca 2011 08:23

Towary sygnowane nazwami własnymi sieci handlowych zaczynają wypierać z półek markowe produkty - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Jak czytamy w DGP,  sieci zamawiają produkty u znanych producentów i dbają o ich dobry poziom. Stąd rosnąca popularność towarów sprzedawanych pod własną marką, bo są dużo tańsze. Różnica dochodzi nawet do 40 proc., a klient otrzymuje wysoką jakość produktu.
Taka polityka sieci handlowych prowadzi jednak do wypierania z rynku polskich brandów. Nasi producenci zaczynają się coraz bardziej obawiać o przyszłość swoich wyrobów, często znanych od wielu lat. Klienci bardziej zwracają uwagę na cenę, niż markę.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA