Marki własne wypierają z półek markowe produkty

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 24 czerwca 2011 08:23

Towary sygnowane nazwami własnymi sieci handlowych zaczynają wypierać z półek markowe produkty - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Jak czytamy w DGP,  sieci zamawiają produkty u znanych producentów i dbają o ich dobry poziom. Stąd rosnąca popularność towarów sprzedawanych pod własną marką, bo są dużo tańsze. Różnica dochodzi nawet do 40 proc., a klient otrzymuje wysoką jakość produktu.
Taka polityka sieci handlowych prowadzi jednak do wypierania z rynku polskich brandów. Nasi producenci zaczynają się coraz bardziej obawiać o przyszłość swoich wyrobów, często znanych od wielu lat. Klienci bardziej zwracają uwagę na cenę, niż markę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane