Marks & Spencer zyskuje na handlu produktami spożywczymi

Property News 9 stycznia 2014 20:23

Sieć Marks & Spencer w ciągu 8 ostatnich tygodni przed świętami zanotowała wzrost sprzedaży o 3,2 proc. w stosunku do podobnego okresu roku ubiegłego. Szczególnie dobry wynik odniósł sklep internetowy - sprzedaż wzrosła aż o 24 proc.

 
Bardzo dobre wyniki w ostatnich tygodniach grudnia odnotował segment spożywczy. Od 1. listopada do 24. grudnia sprzedaż w stosunku rocznym wzrosła o 3,8 proc. Po uwzględnieniu takiej samej powierzchni sklepów wynik Marks & Spencer to wzrost sprzedaży o 1,5 proc.

Na wyniki grupy przełożyła się przede wszystkim sprzedaż poza granicami Wielkiej Brytanii. Wzrosła ona w ujęciu rocznym o 8,2 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane