Mars będzie miał kłopot wizerunkowy, ale zachował się odpowiedzialnie

Autor: wirtualnemedia.pl 25 lutego 2016 10:56

Małgorzata Zaborowska, prezes agencji United PR, uważa, że koncern Mars informując o wycofaniu swoich produktów i powodach takiej sytuacji zachował się odpowiedzialnie - podają wirtualnemedia.pl

- Zdecydowali wycofać produkty, mając w planach długookresową obecność w sklepach i dbając o reputację swojej firmy jako tej, dla której dobro konsumentów  jest wartością nadrzędną - mówi Zaborowska. Jej zdaniem o całym zdarzeniu powinna dowiedzieć się jak najszersza grupa konsumentów. Koncern wystosował do nich oświadczenie, uruchomił infolinię, zamieścił informację na stronie internetowej.- Spełnił zatem podstawowe wymogi komunikacyjne. Media zrozumiały znaczenie informacji i szeroko informują o całym zdarzeniu. Nie zauważyłam żadnych  działań w mediach społecznościowych ani ekspozycji płatnej. Może to być efektem zamierzonej taktyki ograniczenia zasięgu komunikacji do działań bezwzględnie koniecznych - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska.

Dodaje, że koncern Mars z pewnością przez jakiś czas będzie miał kłopot wizerunkowy i to pewnie wpłynie na jego wyniki sprzedaży. - Jestem jednak przekonana, że jest przygotowany na zaistnienie takiej sytuacji i dysponuje zespołem, który podejmie odpowiednie kroki w celu odbudowy nadszarpniętej reputacji - mówi Zaborowska.

Przypomnijmy, we wtorek koncern Mars poinformował o konieczności wycofania z wielu rynków w Europie, w tym również w Polsce wybranych partii batonów Mars, Milky Way, Snickers i Celebrations, ponieważ istnieje ryzyko, że mogą w nich znajdować się kawałki plastiku.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane