Martini z kampanią reklamową w internecie i telewizji

Autor: pr 23 stycznia 2013 09:33

Bohaterem spotu reklamowego nowej kampanii „Martini. Luck is an attitude" prowadzonej od grudnia 2012 r. w telewizji oraz internecie.jest młody, przystojny mężczyzna, który w ciągu dnia staje przed licznymi wyborami.

Każdy, kto do 23 stycznia br. dokończy opublikowaną historię, ma szansę wygrać zaproszenie na pokaz nowej kolekcji wiosna/lato 2013 Przybylskiego, którego  sponsorem głównym została marka Martini. Na zwycięzców czekają wejściówki wzbogacone o  specjalny pakiet VIP.

Trzy 15-sekundowe wersje spotu kampanii „Martini. Luck is an attitude" emitowane są w kanałach TVN, Polsat, wybranych kanałach z oferty AT Media oraz Discovery Channels. Kampania internetowa prowadzona jest na serwisach należących między innymi do Agory, Wp.pl, Edipresse i Marquard.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane