Marynaty marki Krakus z reklamą w telewizji i internecie

Autor: wirtualnemedia.pl 11 grudnia 2014 11:02

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa marynat marki Krakus (produkowanych przez Animex) z udziałem kucharza Tomasza Woźniaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland, Papaya Films i MEC.

W reklamach Tomasz Woźniak podkreśla, że marynaty Krakus spełniają jego podwyższone wymagania, które wynosi ze swojej pracy: są bardzo smaczne i można je podawać zarówno na gorąco, jak i na zimno.

Celem kampanii jest poszerzenie grupy docelowej marki Krakus o młode osoby.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz internecie (m.in. cztery klipy z przepisami kulinarnymi dotyczącymi marynat umieszczone na youtube'owym kanale marki Krakus).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane