Marża e-sklepów od zakupów grupowych jest przychodem do opodatkowania

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 30 marca 2011 09:39

Portal internetowy zarabia pobierając marżę od sprzedanych i wykorzystanych kuponów. Średnio marża wynosi 20 proc. Marża ta jest przychodem do opodatkowania. Natomiast skutki podatkowe nie powstaną po stronie osób kupujących towary lub usługi ze zniżkami - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Portal jest pośrednikiem pomiędzy usługodawcą a ostatecznym użytkownikiem. Negocjuje zniżkę dla klienta i daje możliwość reklamy lokalnym firmom (świadczącym usługi lub sprzedającym towary). Portal zarabia pobierając marżę od sprzedanych i wykorzystanych kuponów.

Ewa Opalińska, doradca podatkowy w kancelarii Gide Loyrette Nouel, na łamach "DGP" mówi, że udzielenie zniżek na oferowane usługi, które są konkurencyjne wobec cen stosowanych rynkowo, nie powinno budzić wątpliwości organów podatkowych. Zniżki mają charakter promocji czasowej, kierowanej do nieograniczonego kręgu klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane