REKLAMA
REKLAMA

Maxi Zoo chce wzmocnić pozycję rynkową

Autor: pr 29 kwietnia 2015 13:03

Maxi Zoo Polska, właściciel sieci sklepów zoologicznych, odświeża strategię i rusza z nową kampanią promocyjną. Firma, jako partnera, z którym będzie długofalowo realizowała wyznaczone cele, wybrała Agencję 4FRAME Shopper Marketing & Communications.

REKLAMA

Podczas najbliższych miesięcy prowadzone będą regularne działania skierowane do shopperów, które na wielu płaszczyznach będą intensywnie budować wizerunek marki Maxi Zoo, wzmacniać pozycję brandu, a jednocześnie będą realizować konkretne cele sprzedażowe.

Zgodnie z założeniami kampania obejmie swoim zasięgiem radio, prasę, internet, w tym social media oraz outdoor. Komunikacja skupi się na rynkach lokalnych – warszawskim i poznańskim. Agencja 4FRAME odpowiada także za działania PR oraz eventowe. W planach są również intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży.

Wdrażanie nowej strategii rozpoczęto od zmian w komunikacji in-store. Nowe oblicze zyskały także gazetka Maxi Zoo i newsletter dla klientów. Odzwierciedlenie zmian komunikacyjnych znajdziemy również na odświeżonej stronie www.maxizoo.pl oraz fun page marki.

Maxi Zoo - europejski lider wśród specjalistycznych sklepów zoologicznych. W krajach niemieckojęzycznych firma funkcjonuje pod nazwą Fressnapf (w Polsce znana pod brandem Maxi Zoo). Obecnie firmę tworzy ponad 1200 sklepów w 12 krajach Europy, z czego 5 działa w Polsce.

 

 

  • smi 2015-05-27 13:08:57

    Nic z tego nie bedzie , za drogo w tych sklepach

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA