Maxima Grupe widzi potencjał w małych sklepach

www.portalspozywczy.pl 25 czerwca 2014 19:37

Maxima Grupe, która w Polsce na początku 2012 roku kupiła i zarządza siecią sklepów Aldik, ocenia, że w Polsce jest sporo przestrzeni dla rozwoju handlu detalicznego, a największe możliwości mają małe sklepy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl dyrektor generalna Maxima Grupe Neringa Janavičiūtė.

- Największe możliwości dostrzegamy w rozwoju niedużych sklepów, dlatego obecnie otwieramy i odnawiamy sklepy w wygodnych miejscach dla nabywców, gdzie oferujemy połączenie dobrej jakości, ceny i asortymentu. Razem oferujemy nabywcom blisko 10 tys. nazw towarów, a asortyment wysokiej jakości, świeżej żywności, ukształtowany zgodnie z oczekiwaniami klientów, jest siłą napędową naszej sieci handlowej, którą niestrudzenie będziemy w przyszłości rozwijać - mówi Neringa Janaviciute.

Maxima Grupe chce zaistnieć mocniej w Warszawie, gdzie niedawno otworzyła pierwszy sklep. W 2014 roku grupa planuje dokonać renowacji jeszcze 8 sklepów oraz otworzyć 10 nowych sklepów - część z nich w Warszawie - i zamknąć bieżący rok liczbą 32 sklepów w Polsce.
Maxima Grupe planuje też, że do 2017 roku liczba sklepów w Polsce wzrośnie do 70.
Maxima Grupe prowadzi też aktywnie kolejne negocjacje z kilkoma ewentualnymi partnerami w sprawie akwizycji.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane