Maxima ma groźnego konkurenta. Lidl odbierze jej klientów na Litwie?

Autor: zw.lt 2 czerwca 2016 11:13

Lidl ma duży potencjał i może zagrozić Maximie, która jest obecnie liderem spośród sieci marketów na Litwie – pisze dziennik gospodarczy „Verslo žinios“.

Jak wynika z badań opinii publicznej, przeprowadzonych wspólnie przez agencję Publicum Media oraz TNS LT, sklepy Lidl chce odwiedzić 26, 5 proc. mieszkańców Litwy. W ten sposób niemiecka sieć może zająć drugie miejsce na litewskim rynku. Najbardziej, zdaniem dziennika, jest zagrożona Maxima.

Ceny, jak zapowiada niemiecka sieć, będą zdecydowanie niższe od tych, które oferuje np. należąca do sieci Maximi Barbora. W Lidlu za banany zapłacimy 66 eurocentów, w Barborze – 1,44 euro, odpowiednio twaróg 9 proc. wyprodukowany na Litwie – 1,19 euro i 1,99 euro, 1 kg wędzonego łososia – 8,49 euro i ok. 24 euro.

Więcej na zw.lt

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane