PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Mazovia liczy na sukces, bo siła nabywcza płocczan przewyższa średnią krajową

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2010 13:20

Galeria Mazovia w Płocku liczy, że uda się jej przyciągnąć klientów, którzy dotychczas na zakupy jeździli do warszawskich galerii handlowych lub łódzkiej Manufaktury. W ofercie sklepu znalazły się bowiem marki, które na płockim rynku dotyczas nie były dostępne, m.in. Media Markt, Marks & Spencer, H&M, Mango, Promod, Sephora, W.Kruk. Firma liczy też na wyższą niż w innych miastach, siłę nabywaczą płockich klientów, która wynosi 121 proc. średniej, liczonej dla Mazowsza.

REKLAMA
Zaznaczeniu bogatej oferty galerii ma służyć akcja reklamowa, która podkreśla związki Mazovii ze światowymi stolicami mody.
W Galerii Mazovia zatrudnienie znajdzie blisko 1000 osób, zarówno jako sprzedawcy, jak i w firmach współpracujących z galerią, m.in. sprzątających i ochroniarskich. Dla porównania w Orlenie, który jest największym pracodawcą w Płocku, jest zatrudnionych 5 tys. osób.
Galeria Mazovia została wynajęta w 90 proc. Do wynajęcia zostało jeszcze 10 lokali poniżej 100 mkw. W toku są rozmowy z najemcami tych powierzchni. Za komercjalizację galerii odpowiada firma Cushman&Wakefield, a wspiera ją Mallson Polska. 

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA