PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Mazovia liczy na sukces, bo siła nabywcza płocczan przewyższa średnią krajową

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2010 13:20

Galeria Mazovia w Płocku liczy, że uda się jej przyciągnąć klientów, którzy dotychczas na zakupy jeździli do warszawskich galerii handlowych lub łódzkiej Manufaktury. W ofercie sklepu znalazły się bowiem marki, które na płockim rynku dotyczas nie były dostępne, m.in. Media Markt, Marks & Spencer, H&M, Mango, Promod, Sephora, W.Kruk. Firma liczy też na wyższą niż w innych miastach, siłę nabywaczą płockich klientów, która wynosi 121 proc. średniej, liczonej dla Mazowsza.

Zaznaczeniu bogatej oferty galerii ma służyć akcja reklamowa, która podkreśla związki Mazovii ze światowymi stolicami mody.
W Galerii Mazovia zatrudnienie znajdzie blisko 1000 osób, zarówno jako sprzedawcy, jak i w firmach współpracujących z galerią, m.in. sprzątających i ochroniarskich. Dla porównania w Orlenie, który jest największym pracodawcą w Płocku, jest zatrudnionych 5 tys. osób.
Galeria Mazovia została wynajęta w 90 proc. Do wynajęcia zostało jeszcze 10 lokali poniżej 100 mkw. W toku są rozmowy z najemcami tych powierzchni. Za komercjalizację galerii odpowiada firma Cushman&Wakefield, a wspiera ją Mallson Polska. 
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane