MCC realizuje w stolicy butikowy koncept handlowy

Autor: propertynews.pl 16 marca 2012 11:04

Firma MCC realizuje w Warszawie, niedaleko Placu Trzech Krzyży, przy ul. Mysiej 3, butikowy koncept handlowy o powierzchni całkowitej 2,5 tys. mkw. Otwarcie zaplanowano latem br.

 W trzykondygnacyjnym obiekcie będzie 2 tys. powierzchni do wynajęcia, na której zmieści się 10 sklepów. Trzeci poziom będzie przeznaczony do organizacji imprez i wystaw o charakterze artystycznym i kulturalnym oraz związanych z modą.

Jak zapowiada Dariusz Dołowy, który odpowiada za komercjalizację konceptu, Mysia 3 będzie alternatywą dla dużych galerii handlowych, jak również salonów z najdroższymi markami. Nie znajdziemy w tym miejscu popularnych marek z grup Inditex czy LPP, zagoszczą za to marki nieobecne dotąd na polskim rynku.

Oferta sklepów będzie skierowana do średniozamożnego klienta w wieku powyżej 30 lat.

 

Więcej na www.propertynews.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane