PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

McDonald’s chce być bardziej premium

Autor: pr 5 lipca 2017 12:21

5 lipca w ofercie McDonald’s pojawiła się  nowa linia produktów premium, a w niej dwa burgery: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe.

Burgery Maestro to propozycja dla fanów solidnej porcji wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald’s. Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami. 

W menu znajdą się również dwie nowe przekąski: Serki ze szparagami, oraz Frytki pieprz i cebula z sosem śmietanowym. A na deser „borówka pachnąca latem”, czyli  McFlurry Blueberry oraz Lodowe Marzenie Blueberry.

McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 386 restauracji McDonald’s które zatrudniają ponad 20 000 osób. 286 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane