REKLAMA
REKLAMA

McDonald's poprawia wyniki dzięki ofercie śniadaniowej

Property News 25 stycznia 2016 20:53

Po raz pierwszy od dwóch lat firma McDonald`s zwiększyła sprzedaż w ujęciu kwartalnym. Na sukces przełożyła się nowa strategia, w tym... całodzienne menu śniadaniowe w USA.

REKLAMA

W ostatnim kwartale 2015 roku firma McDonald`s zwiększyła globalną sprzedaż o 5 proc. Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 7 proc.

W ciągu całego roku McDonald`s zanotował wzrost sprzedaży o 1,5 proc. Zysk z działalności operacyjnej spadł o 10 proc.

Jak informują przedstawiciele firmy, wzrost sprzedaży na terenie USA wyniósł w IV kwartale 5,7 proc. Na dobry wynik przełożyło się umożliwienie klientom zakup przez cały dzień menu śniadaniowego. Jednocześnie, dzięki sprzedaży części nieruchomości, zysk wzrósł o 30 proc.

Na całym świecie McDonald`s zanotował wzrost sprzedaży o 4,2 proc. Najwyższe wyniki osiągnęły placówki w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Australii. Z drugiej strony firma zanotowała słabe zyski z działalności.

Pozytywne wyniki dotyczą rynków w Rosji i Chinach. Słabo ze zmianami strategii poradziła sobie sieć w Japonii.

W tym momencie McDonald`s pracuje nad zmianą formuły prowadzenia około 4 tys. restauracji na franczyzę. Proces zakończy się w 2018 roku i pozwoli na zmniejszenie kosztów operacyjnych o 500 mln dolarów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA