McDonald’s promuje się na Instagramie

Autor: wirtualnemedia.pl 15 września 2015 10:11

Pod hasłem „Mam smaka na Maka” ruszyła pierwsza na polskim rynku, a także w całej Europie Środkowo-Wschodniej, kampania reklamowa sieci fast foodów McDonald’s prowadzona na Instagramie - informują wirtualnemedia.pl.

Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbliżenie się marki do użytkowników. Działania są prowadzone pod hasłem „Mam smaka na Maka”, które jest sloganem przewodnim komunikacji marketingowej McDonald’s od maja br.

Akcja wystartowała 8 września. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają agencja reklamowa DDB & Tribal i dom mediowy OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • simones 2015-09-25 21:27:46

    Niech się promuja, może i dobrze. W ogóle jak ostatnio szukałem o nich informacji to na forum gowork.pl/opinie_czytaj,1549 znalazłem takie historie, że głowa mała!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane