McDonald's stawia na restauracje w strefach kibica

www.portalspozywczy.pl 6 czerwca 2012 15:59

McDonald's, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, otwiera restauracje w strefach kibica w czterech polskich miastach, w których rozgrywane będą mecze. Największa - usytuowana na warszawskim Placu Defilad - ma powierzchnię ponad 400 mkw. Jest to 288. lokal w portfolio sieci.

W warszawskiej tymczasowej restauracji pracę znalazło 300 wyselekcjonowanych pracowników McDonalds. W menu tego wyjątkowego obiektu znajdą się zarówno produkty ze standardowej oferty, jak i te przygotowane specjalnie z myślą o Euro 2012. Wszystkie w takich samych cenach, jak w innych polskich lokalach sieci. W stołecznej strefie kibica powstały także interaktywne instalacje, jak np. "Passion Meter" - zabawa mierząca siłę zaangażowania kibiców w doping wybranej drużyny.
Ponadto na czas rozgrywek w strefie dla mediów zlokalizowanej na warszawskim Stadionie Narodowym znajdzie się także McCafe.
Projekty te są tymczasowe, ale jak podkreśla zarząd sieci, ekologiczne. Materiały użyte do ich budowy zostaną po mistrzostwach poddane recyklingowi, a sprzęt znajdzie swoje zastosowanie w nowo otwieranych restauracjach. Jest to pionierska inwestycja w skali UEFA, ponieważ, choćby w poprzednich mistrzostwach w Austrii i Szwajcarii, McDonalds pobudował specjalnie dla kibiców jedynie kawiarnie McCafe.
-Zarząd sieci nie chce wypowiadać się na temat ewentualnych zysków związanych z inwestycjami na Euro 2012. - Nie wszystko przeliczamy na pieniądze - uciął Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane