McDonald's testuje frytki z batatów

Autor: PAP 27 października 2015 11:07

McDonald's chce zaskoczyć klientów rewolucyjnymi zmianami dotyczącymi flagowego produktu w jego ofercie - frytek.

Rzecznik McDonald's poinformował, że słynna sieć barów szybkiej obsługi testuje w wybranych lokalach na terytorium USA frytki ze słodkich ziemniaków, czyli batatów. Konsumenci mogą je zakupić w 18 restauracjach McDonald's działającymi pod szyldem "Create Your Taste" ("Stwórz swój smak"). Lokale te wyróżnia możliwość komponowania przez klienta własnych burgerów spośród kilkunastu dostępnych wariantów bułek i dodatków.

Porcja frytek z batatów o wadze 16 uncji (453 g) ma kosztować 2,49 USD. Na obecnym etapie celem firmy jest zebranie opinii klientów na temat nowego produktu.

W ostatnich tygodniach McDonald's wprowadził już m.in. całodobową ofertę śniadaniową. Pracuje także nad szczegółami nowego, taniego menu za 2 dolary.

Na koniec III kwartału McDonald's po raz pierwszy od dwóch lat zanotował dodatnią dynamikę sprzedaży na amerykańskim rynku. W ujęciu rok do roku sprzedaż w porównywalnych lokalach sieci w USA wzrosła o 0,9 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane