PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

McDonald's w 2015 roku utrzyma tempo otwarć

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2015 12:43

McDonald's w 2015 roku utrzyma tempo otwarć

O planach nowych otwarć, wymaganiach względem farnczyzobiorców i innowacjach w prowadzeniu resturacji McDonald's mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dominiki Szulowski, PR manager McDonald's Polska.

Ile punktów franczyzowych zamierzacie Państwo otworzyć w tym roku i kolejnych?

W roku 2014 przekazaliśmy we franczyzę 14 istniejących lokali. Nasi franczyzobiorcy otworzyli też 15 nowych lokali (z ogólnej liczby 27 otwarć). Na koniec roku łączna liczba restauracji sieci McDonald's w Polsce wyniosła 351, z których 222 prowadzone są przez 61 franczyzobiorców). W roku bieżącym utrzymamy podobne tempo rozwoju i przekazań we franczyzę.

Jakie regiony Polski z Państwa punktu widzenia są szczególnie ciekawe, gdzie najaktywniej poszukujecie franczyzobiorców?

Nie koncentrujemy się na wybranych regionach. Chcemy równomiernie rozwijać naszą sieć wszędzie tam, gdzie możemy liczyć na odpowiednio dużą grupę klientów. Nie zamykamy się też na żadne typy lokalizacji. Nie da się jednak ukryć, że szczególny akcent kładziemy obecnie na rozwój przy trasach szybkiego ruchu (w 2014 otworzyliśmy 7 lokalizacji typu MOP) oraz w miastach średniej i mniejszej wielkości, takich jak Żywiec, Pruszcz Gdański, Cedynia, Sierpc, by wymienić tylko kilka ostatnich otwarć.

Jakie warunki musi spełniać franczyzobiorca, aby podjąć współpracę z McDonald's?

Franczyza McDonald's jest odpłatna, wiąże się z koniecznością poniesienia wydatków jednorazowych oraz ponoszeniem opłat miesięcznych przez cały okres trwania umowy franczyzy. Zysk z prowadzenia restauracji nie podlega podziałowi i w całości należy do franczyzobiorcy. Zależy on od wielu czynników: wielkości początkowej inwestycji, struktury finansowania inwestycji (wysokości zaciągniętego kredytu i stóp procentowych), kontroli bieżących kosztów, efektywności prowadzonych lokal¬nych akcji marketingowych, położenia restauracji (którego atrakcyjność w ciągu 20 lat może się zmienić), efektów zwiększania sprzedaży, a przede wszystkim zdolności franczyzobiorcy do prowadzenia interesów, jego zaangażowania w pracę restauracji i osiąganych wyników. Franczyzobiorcy McDonald's zobowiązani są również do reinwestycji w prowadzone przez siebie restauracje w przypadku wszelkich innowacji wprowadzanych przez korporację. Dotyczy to zakupu różnego rodzaju urządzeń, ale również poważniejszych inwestycji, takich jak modernizacja budynku restauracji, czy też zmiana systemu produkcyjnego lub systemu obsługi gości restauracji. McDonald's pomaga franczyzobiorcy w prowadzeniu jego przedsięwzięcia. Jednakże franczyzobiorca będąc niezależnym przedsiębiorcą, jest osobiście odpowiedzialny zarówno za wykonywanie umowy franczyzy jak i wszelkich innych umów zawartych w związku z jej wykonywaniem. Franczyzobiorca działa we własnym imieniu i na własny rachunek, z własną księgowością, kontem bankowym oraz odpowiedzialnością za prowadzoną działalność i zatrudnianie pracowników. McDonald's wymaga od wszystkich franczyzobiorców działania zgodnie z prawem i zasadami etyki wymaganej w biznesie. Franczyzobiorca sam określa miarę swego sukcesu poprzez swoją pracę, inicjatywę i zaangażowanie.

  • wariat 2015-04-29 02:54:34

    Ciekawi mnie tylko skąd oni nowych pracowników biora, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1736 warunki takie sobie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane