McDonald's wychodzi naprzeciw producentom drobiu

Autor: biztok.pl 20 lutego 2015 10:29

Po dwóch latach przerwy amerykańska sieć fast-foodów znów będzie sprzedawać panierowane drobiowe polędwiczki - podaje biztok.pl za agencją Bloomberg.

Polędwiczki, opisane w menu jako Chicken Selects, pojawią się w amerykańskich restaruracjach na początku marca. Spółka nie podjęła jeszcze decyzji, czy będzie to sezonowa, czy stała pozycja w jej ofercie. To dobra informacja dla producentów drobiu w Stanach.

Amerykański właściciel fast foodów swoją decyzją z jednej strony uspokaja branżę drobiarską, a z drugiej sam ratuje się przed rosnącymi cenami wołowiny i wieprzowiny. Położenie większego nacisku na produkty drobiowe będzie prawdopodobnie ruchem, na który zdecyduje się nie tylko McDonald's ale też inni gracze z branży gastronomicznej w Stanach.

McDonald's przechodzi ostatnio przez fazę największego od dekady spowolnienia w sprzedaży. Pierwszego marca na stanowisku dyrektora generalnego spółki zasiądzie nowy szef, Brytyjczyk Steve Easterbrook, który zapowiedział powrót firmy do korzeni i skupienie się na sprzedaży burgerów i frytek - pisze biztok.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane