McDonald's złożył wniosek o ochronę sloganu reklamowego

Autor: Money.pl 25 marca 2016 12:42

Jak podaje portal BurgerBusiness.com. McDonald's złożył wniosek o ochronę, jako znaku towarowego, sloganu reklamowego "Im prościej, tym lepiej" - informuje money.pl.

Eksperci uważają, że nowy slogan (w oryginale "The Simpler The Better") może odnosić się do planowanych zmian w polityce koncernu w zakresie menu.

Właściciele restauracji McDonald's w USA od dłuższego już czasu apelują do zarządu firmy o uproszczenie menu i zmniejszenie liczby figurujących w nim pozycji. Według nich miałoby to poprawić sprzedaż produktów McDonald's.

Czytaj więcej na money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane