McDonalds rusza z nową kampanią wizerunkową

Autor: pr 22 kwietnia 2014 11:08

20 kwietnia McDonalds Polska, firma zatrudniająca 16 500 pracowników w całej Polsce, rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Prezentuje przedstawicieli młodego pokolenia, tych którzy realizują się i osiągają sukces zawodowy pracując w tej firmie.

Produkcja kampanii zrealizowana została z udziałem autentycznych menadżerów restauracji, reprezentantów blisko 3 500 menadżerów pracujących w restauracjach sieci w całej Polsce.

Kampania wizerunkowa "McDonald's wierzy w młodych ludzi w Polsce" składa się z 30-sekundowego spot reklamowego, nowej odsłony strony internetowej www.mcdonaldspraca.pl oraz różnego typu działań medialnych (prasa, Internet, media społecznościowe). Będący osią kampanii spot podkreśla istotną rolę jaką odgrywają młodzi ludzie, menadżerowie McDonald's, w pełni odpowiedzialni za prowadzenie ponad 330 restauracji firmy w Polsce. Pokazanie ich osobistych sukcesów oraz udziału w ogólnym powodzeniu działań firmy ma szczególne znaczenie w kontekście toczącej się aktualnie w Polsce publicznej dyskusji na temat sytuacji i perspektyw rynku pracy ludzi młodych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane