McDonalds zainteresowany inwestycjami przy autostradach

www.portalspozywczy.pl 14 czerwca 2012 13:18

Chcemy się rozwijać, wykorzystujemy możliwości pozyskania atrakcyjnych lokalizacji i przyspieszenia rozwoju, ale nie zabijamy się za liczby. Przez ostatnie lata otwieraliśmy około 20 lokali rocznie. W 2012 r. roku tempo jest porównywalne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska.

Jak zaznacza, w najbliższym czasie szansą dla McDonalds jest rozwój infrastruktury drogowej.

- Byliśmy pierwszą marką gastronomiczną, która pojawiła się przy autostradach. Były to tzw. MOP-y (Miejsca Obsługi Podróżnych - red.) wraz stacjami paliw Lotos przy drogach A2 i A4. Te doświadczenia okazały się bardzo pozytywne, więc postanowiliśmy kontynuować rozwój w tym kierunku. Inwestycje w tym obszarze związane są z ilością nowo budowanych dróg i autostrad - tłumaczy dyrektor generalny sieci w Polsce.

 

 

Czytaj więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane