PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Meat and Fit by 7th Street inwestuje w nowym projekt franczyzowy

www.portalspozywczy.pl 24 października 2014 10:56

Meat and Fit by 7th Street inwestuje w nowym projekt franczyzowy

Sieć restauracji 7th Street przygotowała projekt mało powierzchniowych punktów gastronomicznych zarówno stacjonarnych, mobilnych w postaci przyczep, a także food trucków pod marką Meat and Fit by 7th Street. Nowy format powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców decydujących się uruchomić swój własny biznes gastronomiczny we franczyzie, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji.

REKLAMA
Nowa sieć będzie budowana pod nową marką Meat & Fit by 7th Street. W ofercie znajdują się sałatki i sandwiche przygotowywane na miejscu, a także ręcznie panierowane kawałko kurczaka. Dodatkowo w ofercie znajdują się napoje z portfolio Coca Cola, które nie są ogólnie dostępne w Polsce takie jak Coca Cola waniliowa czy też Fanta winogronowa.

- Jeszcze w tym roku uruchomimy 2 stacjonarne punkty oraz mamy już zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 - mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

- Cały projekt stworzyliśmy tak, aby zainteresowany przedsiębiorca przy możliwie najniższym koszcie otworzył w pełni funkcjonalny punkt gotowy do pracy. Przedstawiciele Meat & Fit zapewniają doradztwo w wyborze lokalizacji oraz przygotowanie projektu, a także odbiory urzędowe i następnie pełną logistykę oraz dostawy produktów do lokali na terenie całego kraju - tłumaczy Łukasz Błażejewski.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka muszą liczyć się z kosztem 98 tys. zł netto przy czym jest to kwota końcowa i obejmuje kompletną przyczepę gotową do pracy wymagającą jedynie pierwszego zatowarowania w kwocie około 1,7 tyś zł netto.

  • ara 2014-10-28 11:51:51

    Mobilne biznesy gastronomiczne były zawsze, od pewnego czasu tylko sprzedawane dania są wysokiej jakości np hamburgery, pizza z mobilnego pieca opalanego drewnem, dzięki temu konsumenci chętnie korzystają z takich rozwiązań.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA