Media Expert walczy o świątecznego klienta. Wydaje w tydzień 6 mln zł na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 19 grudnia 2014 10:32

Media Expert walczy o świątecznego klienta. Wydaje w tydzień 6 mln zł na reklamę

Według danych firmy Nielsen, sieć Media Expert w okresie (8-14 grudnia) przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 6 065 300 zł i znalazła się na drugim miejscu wśród marek z największymi wydatkami na ten cel.

Pierwsze miejsce zajął Orange (10 138 754 zł), a Lidl (6 025 425 zł). Tesco wydało na tygodniową reklamę świąteczną 3 735 031 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej Tesco przeznaczyła na reklamę w telewizji 3 599 904 zł, Lidl w tym czasie wydał 5 683 700 zł.

Przypomnijmy, w listopadzie Media Expert ruszył z nową kampanią reklamową z Eweliną Lisowską w roli głównej. Nowa kampania reklamowa zakłada emisję spotów w największych stacjach radiowych i telewizyjnych. W spotach wykorzystano motywy przeboju Eweliny Lisowskiej "W stronę słońca".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ojo 2015-04-02 10:41:16

    No w tej, to chyba akurat Lisowska gra. A jak komuś nie pasi reklama, to polecam łatwy i sprawdzony sposób - WCIŚNIJ OFF NA TV

  • uuli 2015-04-02 10:29:09

    Lisowska, Markowska czy inny... kogo to obchodzi??? Im tak chodzi tylko o produkt.

  • jodż 2015-04-01 09:42:39

    Dla mnie to nie takie oczywiste, moim zdaniem firma i tak jest na tyle znana, że może sobie pozwolić na takie reklamy... niezależnie od tego kto w niej jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane