Media Expert wydał w tydzień na reklamę 4,3 mln zł, Biedronka - 3,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 3 stycznia 2013 10:24

Z danych firmy Nielsen za okres 24-30 grudnia 2012 r. wynika, że najbardziej aktywnymi markami pod względem reklamy w TV były odpowiednio: Plus, Ibuprom, Syoss, Cyfrowy Polsat, Media Expert, PZU, Biedronka, Kulinarni.pl, Proama oraz Rimmel.

Według oficjalnych cenników stacji TV,  Media Expert wydał w tym czasie 4 346 999 zł a sieć Biedronka 3 762 620 zł.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na rynku od ponad 10 lat. Jest jedną z trzech największych i najlepiej rozpoznawalnych marek branży multimedia, RTV, AGD w Polsce. Obecnie w ramach sieci działa 289 elektromarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane