REKLAMA
REKLAMA

Media Markt chce przyciągnąć do zakupów internetowych mieszkańców mniejszych miast

Autor: pr 14 maja 2014 09:46

16 maja maja rozpoczyna się trasa promocyjna „Media Markt Tour 2014". Mobilny market z urządzeniami elektroniki użytkowej odwiedzi kilkadziesiąt miejscowości. Kampania promocyjna ma być odpowiedzią na potrzeby konsumentów z mniejszych miejscowości, gdzie dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.

REKLAMA
W ramach tournée zorganizowane zostaną spotkania, podczas których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi. Pierwszym przystankiem na szlaku jest Grodzisk Mazowiecki.

 

Podczas imprez w specjalnie zaaranżowanym miasteczku marka zaprezentuje potencjalnym klientom w blisko siedemdziesięciu miastach w Polsce ofertę marketów sieci oraz sklepu internetowego.

Trasa „Media Markt Tour 2014" potrwa do października. Najbliższe spotkania w ramach roadshow odbędą się w: Grodzisku Mazowieckim (16-17 maja)
Pabianicach (19 maja), Bełchatowie (21 maja), Radomsku (23 maja), Lublińcu (25 maja) oraz Tarnowskich Górach (27 maja).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA