Media Markt instaluje w sklepach system komunikacji dla klientów niesłyszących

Autor: dlahandlu.pl 22 grudnia 2015 09:35

Media Markt instaluje w sklepach system komunikacji dla klientów niesłyszących fot. Media Markt

Sieć Media Markt udostępniła w sklepach System Komunikacji Niewerbalnej firmy Seventica - usługę tłumacza języka migowego (PJM/SJM) on-line. Ma to usprawnić zakupy dokonywane przez osoby głuche i niedosłyszące.

Szacuje się, że w Polsce około 4 miliony osób ma problemy ze słuchem, około 100 tysiącom poważne wady słuchu uniemożliwiają lub znacząco utrudniają normalne funkcjonowanie. Liczba ta stale rośnie, a zjawisko coraz częściej dotyka także ludzi młodych. 

Obsługa Systemu Komunikacji Niewerbalnej głuche zapraszane są przez sprzedawców do punktu obsługi klienta, gdzie za pomocą usługi wideo (wideotelefony i tablety) łączą się z tłumaczem języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Rozmowa pomiędzy klientem, pracownikiem a tłumaczem odbywa się na bieżąco, co pozwala szybko
udzielić niezbędnych wyjaśnień – powiedział Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający siecią Media Markt.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • leon 2016-02-15 15:43:20

    Na dziś jeszcze nie działa w Rybniku ;-(

  • Psycholog 2015-12-23 08:19:07

    Ten tablet z tłumaczem języka migowego powinien u lekarza, policja, straż Pożarna i Miejska, w wszystkie urząd i inne

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane