REKLAMA
REKLAMA

Medicine dąży do 120 sklepów w sieci

Autor: Puls Biznesu 29 sierpnia 2016 12:17

Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak House i Mohito, a obecnie brandu Medicine, zapowiada ekspansję sieci w Polsce i regionie - podaje Puls Biznesu.

REKLAMA

Krzysztof Bajołek chce powtórzyć sukces swoich poprzednich marek, sprzedanych LPP. Jego nowa marka odzieżowa Medicine, ma już 74 sklepy w Polsce i kilkanaście za granicą (w ramach franczyzy), m.in. w Rosji, Czechach, na Słowacji i Ukrainie.

Do końca roku Bajołek zapowiada uruchomienie jeszcze kilkanastu salonów, co ułatwić ma własny dział rozwoju i inwestycji. Ekspansja ma dotyczyć na razie krajów regionu Europy Środkowej i Wschodniej.

W Polsce w ciągu kilku lat grupa planuje osiągnąć docelową skalę 120 salonów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA