REKLAMA
REKLAMA

Mediterra Polska podpisuje kolejne umowy na dystrybucję wina Bałkanica

Autor: dlahandlu.pl 8 grudnia 2014 09:55

Dystrybutor win bałkańskich, spółka Mediterra Polska nawiązała współpracę z Grupą Specjał w zakresie dystrybucji wina Bałkanica, również poprzez sieć franczyzową Nasz Sklep. Wina będą również dystrybuowane przez operatora sieci sklepów spożywczych - LD Holding (Livio, Sieć 34) oraz sieć sklepów MarcPol. Firma prowadzi dalsze rozmowy, by poszerzyć dostępność asortymentu.

REKLAMA

Bałkanica stanowi markę własną spółki Mediterra Polska. Dla klienta końcowego cena produktu nie będzie przekraczać 20 zł. Wino jest produkowane i butelkowane przez firmę Logodaj Winery Ltd z Bułgarii. Projekt powstał we współpracy z muzykami z zespołu Piersi. Efektem tej współpracy jest wino o medialnej nazwie oraz unikatowej etykiecie, zawierającej tekst bezpośrednio nawiązujący do znanego przeboju Bałkanica. Jak informuje dystrybutor logotyp Bałkanica wykorzystany w projekcie etykiety, będzie promowany przez członków zespołu Piersi podczas tras koncertowych. Wino o tej nazwie będzie eksponowane na kolejnych teledyskach zespołu, na koszulkach, gadżetach, plakatach promujących koncerty oraz kolejnej płycie zespołu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA