MeiAsia liczy na sukces na fali popularności żywności azjatyckiej

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2011 13:34

Nowy koncept sklepu Kuchni Świata - MeiAsia, został uruchomiony przy ul. Kilińskiego 2 w Warszawie. Zdaniem właścicieli ma on szansę na wysokie obroty, bo w Europie sprzedaż żywności azjatyckiej rośnie o 13 proc. rok do roku.

- Już po miesiącu działania mieliśmy w tym sklepie lepsze obroty niż w niektórych sklepach Kuchni Świata w centrach handlowych - mówi Ryszard Dymny, prezes sieci Kuchnie Świata.

W sklepie dostępnych będzie 1500 produktów kuchni azjatyckiej, w tym świeże ryby i owoce oraz warzywa sprowadzane z Azji. Wśród towarów znajdą się produkty najpopularniejszych marek azjatyckich: sosy, przyprawy, mrożonki, herbaty, itp. Towary są ustaewione według kraju pochodzenia: chińskie, tajskie, koreańskie, japońskie, hinduskie. Na miejscu działa także mały bar, gdzie będzie można spróbować przyrządzanych na miejscu przekąsek, np. sushi.

Według specjalistów z firmy Heuschen&Schrouff, która dostarcza produkty do sklepu rynek żywności azjatyckiej w Europie ma obecnie wartość 14 mld euro. Dzieje się tak, gdyż konsumenci szukają żywności zdrowej, szybkiej do przygotowania i dającej przyjemność z jedzenia. Te wszystkie elementy spełnia kuchnia azjatycka. Klienci dotyczczas nie mieli, gdzie kupować takiej żywności, bo w hipermarketach jej wybór nie był ani duży, ani jakościowy, a z kolei w małych azjatyckich sklepikach były kłopoty z porozumiewaniem się z personelem, a towar sprawiał wrażenie ułożonego chaotycznie.   

Do Kuchni Świata należy 14 delikatesów z żywnością z różnych zakątków świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane