REKLAMA
REKLAMA

Merlin.pl z nowym prezesem i nową strategią biznesową

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2015 11:24

Merlin.pl z nowym prezesem i nową strategią biznesową

W styczniu br. nowym prezesem zarządu Merlin.pl został Tomasz Kowalski, zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Ireneusza Kazimierczyka. W nowym roku spółka stawia m.in. na rozwój logistyki, dalszą ekspansję sieci punktów odbioru, inwestycje w m-commerce. Pod koniec I kwartału Merlin.pl zamierza przedstawić nową, przełomową strategię działań na kolejne lata.

REKLAMA
Tomasz Kowalski pełnił wcześniej funkcję dyrektora zarządzającego w obszarze handlu i ekspansji w Grupie Handlowej Czerwona Torebka. Od
2013 roku blisko związany z marką Merlin.pl, gdzie doradzał w kwestiach strategicznych, m.in. proponując efektywne rozwiązania łączące sprzedaż online i offline. Współautor nowej koncepcji rozwoju e-sklepu na kolejne lata.

W 2015 roku spółka będzie m.in. kontynuowała rozwój ogólnopolskiej sieci punktów odbioru, w tym oferujących darmową dostawę. Popularność tych ostatnich rośnie zdecydowanie najszybciej na tle innych dostępnych form dostawy i odbioru w e-sklepie. Obecnie więcej niż co druga paczka jest odbierana bezpłatnie w strefach Merlin.pl - sieć darmowych punktów dostawy to już niemal 600 lokalizacji w całej Polsce.

W najbliższych miesiącach spółka skupi się również na dalszym rozwoju logistyki. Już od wiosny e-sklep będzie korzystał z nowego magazynu zlokalizowanego w Łubnej pod Warszawą (powiat Piaseczno),o powierzchni 13 tys. mkw., czyli ponad dwukrotnie większej niż dotychczasowa. Obiekt będzie dostosowany do sprawnej realizacji rosnącej liczby zamówień, szczególnie w najbardziej wzmożonych okresach sprzedażowych. W 2014 roku Merlin.pl wysyłał już ok. 30 proc. więcej paczek niż rok wcześniej, notując rekordowe wyniki pod względem liczby dziennie realizowanych zamówień.
W ubiegłym roku Merlin.pl postawił także na intensywny rozwój asortymentu - obecnie w ofercie e-sklepu jest już ponad 500 tys. produktów z 13 kategorii, m.in. kosmetyki, zabawki, odzież, elektronika czy art. sportowe. Spółka finalizuje także prace nad zupełnie nową, w pełni responsywną stroną internetową sklepu oraz inwestuje w m-commerce.

  • zenek 2015-02-03 22:54:43

    Wspaniała strategia zamknięcie punktów odbioru i zastąpenie ich spelunami małpka epress oraz skrócenie czasu na odbiór do 5 dni plus opłata za płatność gotówką. Ale czego oczekiwać od badylarza właściciela.

  • Brutus 2015-02-02 20:02:37

    Przecież lokale Merlina to totalna pomyłka są zamykane.

  • korpoludek 2015-02-01 16:44:56

    Sklepy Małpki Express zamykane, nie płacą właścicielom wynajmowanych lokali - pełen sukces. Teraz czas na rozwój merlina. Rozmowa z panem prezesem to jest sytuacja win-win. Prezesem się bywa, a mądrym człowiek się jest (albo nie).

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA