Merlin.pl z systemem do personalizacji e-mail marketingu

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2014 16:49

Merlin.pl, jeden z największych sklepów internetowych w Polsce, wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania kompleksowej strategii personalizacji i automatyzacji marketingu.

System wykorzystywany jest do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu, a w kolejnych fazach wdrażane będą automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie WWW oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie Merlin.pl.
System SALESmanago umożliwił zaawansowaną segmentację klientów na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych.
Merlin.pl posiada aktualnie ponad 2 mln zarejestrowanych użytkowników, 300 tys. produktów w bazie, notując w szczytowych okresach sprzedaży ponad 5 mln odwiedzin.
- Przy tak dużej ilości klientów i produktów konieczne jest przejście z masowego dotarcia do bazy na procesy marketingowe celowane jeden-do-jednego z dopasowaną ofertą we właściwym czasie, które realizowane będą w trybie całkowicie zautomatyzowanym. SALESmanago daje bardzo duże możliwości w tym zakresie. Pierwsze efekty pracy z systemem są obiecujące - mówi Marcin Zduńczyk Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Merlin.pl.
Klienci Merlin.pl mogą obecnie bezpłatnie odbierać zakupy w niemal 150 punktach stacjonarnych w całej Polsce.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane