REKLAMA
REKLAMA

Merlinfood by Alma - wspólna inicjatywa Merlin.pl i delikatesów Alma

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2015 09:10

Merlinfood by Alma - wspólna inicjatywa Merlin.pl i delikatesów Alma fot. materiały prasowe

Pierwsze w Polsce terminale Coolmat do odbioru produktów spożywczych zakupionych w sieci, staną wkrótce w Warszawie. Sklep internetowy Merlin.pl, w kooperacji z siecią Delikatesów Alma oraz partnerem technologicznym, przygotowuje się do wejścia w sprzedaż art. spożywczych. Tym samym na rynku już niebawem zadebiutuje projekt Merlinfood by Alma.

REKLAMA

Merlin.pl to jeden z najdłużej istniejących na rynku sklepów internetowych – swoją historię rozpoczął 16 lat temu jako e-księgarnia, jednak w ciągu ostatnich lat znacząco zwiększył rozpiętość asortymentu oraz formy świadczonych usług. – Dziś Merlin.pl to ponad 500 tys. produktów, kilkanaście działów asortymentu, ogólnopolska sieć punktów odbioru stacjonarnego, magazyn usytuowany w dużym centrum logistycznym ­– mówi Tomasz Kowalski, prezes zarządu Merlin.pl.

Już teraz Merlin.pl finalizuje przygotowania do oficjalnego debiutu na rynku e-grocery. Strategia rozwoju projektu Merlinfood by Alma, po wielu miesiącach prac, jest gotowa. Spółka pozyskała wcześniej partnera technologicznego - Coolomat sp. z o.o. - pracując wspólnie nad założeniami rozwoju urządzeń dla modelu click&collect, a obecnie podpisała także długofalową umowę o współpracy z siecią Delikatesów Alma.
– Jesteśmy gotowi do wejścia w sprzedaż artykułów spożywczych. Za nami stoi 16 lat doświadczenia w handlu internetowym, a synergia z tak wartościowym partnerem biznesowym, jakim jest Alma, z pewnością pozwoli nam wypracować znakomite efekty i wspólnie rozwijać rynek. Współpraca z Almą to przede wszystkim dostęp do ponad 20 tys. produktów i sprawdzonych dostawców oraz zorganizowanej sieci dystrybucji w całej Polsce – mówi Łukasz Rybczonek, dyrektor rozwoju biznesu w Merlin.pl.

– Rynek zakupów spożywczych online w Polsce rok do roku notuje dynamiczne wzrosty. Alma weszła w e-commerce jako jedna z pierwszych sieci spożywczych już 8 lat temu, a obecnie jest jednym z liderów na tym rynku. W zasięgu naszych bezpośrednich dostaw znajduje się ponad 10 mln mieszkańców z 18 aglomeracji, do których jesteśmy w stanie dostarczyć zakupy nawet w 4 godziny od złożenia zamówienia. Natomiast sprzedaż wysyłkową realizujemy na terenie całej Polski. Obecnie, dostrzegając niebywały potencjał rozwoju internetowego kanału sprzedaży, podjęliśmy decyzję o partnerstwie w projekcie Merlinfood by Alma, który pozwoli nam wspólnie zmienić oblicze polskich zakupów spożywczych w sieci – mówi Jacek Sobczyk, Dyrektor Operacyjny Alma Market S.A..

  • zatroskany 2015-05-20 15:23:41

    Prezes Tomasz Kowalski? Absolwent AWF i były już dyrektor ds. ekspansji Małpka Express, odpowiedzialny za 70% nierentownych lokalizacji znalazł nowy przyczółek. Okazuje się, że Czerwona Torebka gra dalej tą samą zgraną talią kart. Szkoda Merlina..

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA