Męski świat w nowej kampanii piwa Warka

Autor: pr 14 stycznia 2016 09:39

13 stycznia ruszyła emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby.

Nowa kampania Warki, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdy reklamy piwa portretowały klasyczny męski świat. - Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach. Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn. – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. - Dlatego na planecie Warka mężczyźni mogą je realizować bez żadnych ograniczeń i cieszyć się tym, co stanowi ich naturalne DNA. A przecież piwo jest istotną tego częścią – dodaje.

Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane