Metro Group i Auchan poszerzają zakres współpracy ws. platformy zakupowej

Autor: www.dlahandlu.pl 23 września 2015 10:23

Rok po podpisaniu umowy, Metro Group i Auchan postanowiły poszerzyć zakres współpracy w sprawie platformy zakupowej. Nowa umowa zakłada wspólne negocjacje odnośnie marek produkowanych na poziomie lokalnym oraz połączenie mocnych stron Grupy Auchan i Metro Cash & Carry.

Nowe ustalenie zaczęły obowiązywać od września 2015 roku.

Metro Group powierzyło Auchan organizację rynku francuskiego m.in. negocjacje warunków zakupowych, które będą obowiązywać w 2016 roku.

Przypomnijmy, pod koniec października 2014 r. firmy zawarły dwie umowy. Pierwsza dotyczy wspólnych negocjacji z nowymi dostawcami na poziomie globalnym.
Druga obejmuje wspólny zakup międzynarodowych usług oraz produktów non-food, które będą sprzedawane przez obie firmy niezależnie.

- Partnerstwo zakupowe jest nowym pojęciem w świecie handlu detalicznym. Połączone zostaną kompetencje zakupowe dominującej hurtowni z wiodącym sprzedawcą detalicznym. Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Auchan jest detaliczna sprzedaż towarów codziennego użytku. Metro Group jest aktywny w sektorze hurtowym i detalicznym w krajach, w których Grupa Auchan nie jest obecna. Te fakty doprowadziły nas do podjęcia decyzji o współpracy, która zaowocuje rozwojem naszych firm, jak i przyniesie korzyści naszym klientom - wyjaśniały wtedy obie firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane