Metro Group rozpoczyna rok 2015/16 ze wzrostem sprzedaży LfL w Metro Cash&Carry i Media-Saturn

Autor: www.dlahandlu.pl 12 stycznia 2016 09:11

Metro Group rozpoczyna rok 2015/16 ze wzrostem sprzedaży LfL w Metro Cash&Carry i Media-Saturn fot. Makro

Koncern Metro Group opublikował wyniki za pierwszy kwartał 2015/16. W tym czasie sprzedaż wyniosła 17,1 mld euro w porównaniu do 17,3 mld euro w pierwszym kwartale 2014/15 (spadek w euro o 1,5 proc., wzrost LfL o 0,1 proc.)

Metro Cash&Carry zanotowało w badanym okresie sprzedaż w wysokości 8 mld euro, co oznacza spadek o 2,4 proc. w euro i wzrost o 0,2 proc. LfL. 

Dział zanotował wzrost sprzedaży w Niemczech, szczególnie w okresie świątecznym. Sprzedaż rozwijała się również w Hiszpanii, we Włoszech, w Czechach i Rumunii.

Sieć Real osiągnęła sprzedaż w wysokości 2,1 mld euro, co oznacza spadek o 3,8 proc. w euro i 1,6 proc. LfL.

Media Saturn wygenerował sprzedaż w wysokości 6,9 mld euro (wzrost o 0,2 proc. w euro i o 0,4 proc. LfL)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane