Metro Group rozpoczyna rok wzrostem sprzedaży LfL

Autor: www.dlahandlu.pl 15 stycznia 2015 09:48

Metro Group rozpoczyna rok wzrostem sprzedaży LfL

Metro Group podało wstępne wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał roku finansowego 2014/15. Sprzedaż całej Grupy wyniosła w badanym okresie 18,3 mld euro (18,7 mld euro w I kw. 2013/14), co oznacza wzrost LfL o 2,1 proc. i spadek o 2,2 proc. przy stałym kursie wymiany.

Grupa tłumaczy spadek zbyciem nieruchomości w Europie Wschodniej i efektem zmian walutowych w wielu częściach Europy Wschodniej, zwłaszcza w Rosji i na Ukrainie. - Pomimo trudnych warunków udało nam się wygenerować pozytywny wynik like-for-like na początku nowego roku budżetowego - powiedział Olaf Koch, prezes zarządu METRO AG.
- Okres Bożego Narodzenia był ogólnie pozytywny dla naszeho biznesu. W grudniu wszystkie działy sprzedaży zwiększyły sprzedaż like-for-like - dodaje.

W pierwszym kwartale roku 2014/15, Metro Group otworzyło łącznie 23 sklepy w 7 krajach (9 METRO Cash & Carry, 13 Media-Saturn i 1 dom handlowy Galeria Kaufhof). Zgodnie z zapowiedzią 5 sklepów METRO Cash & Carry w Danii zostało zamkniętych pod koniec roku.

Dział Metro Cash&Carry wygenerował sprzedaż na poziomie 8,2 mld euro z wporównaniu do 8,5 mld euro w analogicznym okresie roku ubiegłego (3,6 proc. spadku przy stałym kursie i 1,4 wzrostu LfL).

Sieć Real osiągnęła sprzedaż w wysokości 2,2 mld euro w porównaniu do 2,6 mld euro w I kw. 2013/14 (spadek o 0,7 proc. przy stałym kursie i wzrost o 0,9 LfL).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane